HTML

... we get the whole spectrum in every Bubble.

Friss topikok

  • perdita karkoschka: két(három)szereplős szappanoperám apró kis szeletéből hullajtok morzsákat a kedves olvasóság számá... (2014.03.02. 05:18)
  • perdita karkoschka: @mallory knox: ferenc egy turista, akivel találkoztam a minap. legalább kicsit beszélhettem... (2014.01.30. 16:50)
  • bakatorro: :))) e má döFi! (2013.11.16. 12:29)
  • perdita karkoschka: jaj, látom állítani kellene a komment betűszínén is... - majd. a lájk nekem annyi, hogy értékelem... (2013.10.10. 16:30)
  • mallory knox: "Ne haragudjon uram, de ez a tegeződést nem igazán értem, ugyanis nem emlékszem, hogy együtt homok... (2013.10.09. 12:56)

.

ez a cunamis alom sem volt egyszeru, ahogy anyamat menekitem es probalom megertetni a tobbiekkel hogy vagy most menekulnek vagy vege a sztorinak, mert a jelek, a tuzo nap es szitalo eso, a toltes tetejen levo betongat falan szivargo viz, a tavolbol emelkedni latszo vizszint es az a kulonos legkor... a kocsiig ugyan elertunk, de akkor mar csordogalt az uton is a patakokban, es nehez volt valakit ugy magammal cipelni, hogy az nem tudja, hogy akar-e jonni

na de a masik megjobban, hogy rambiztak azt a gyereket, hat kisebb volt mint a fejem, tudtam hogy az enyem nem lehet, meg azt is, hogy nem fog ez menni nekem, pelenkacsere, uj ruha, le se tudtam tenni, aztan meg el is tunt es magyarazkodhattam, amiert keptelen voltam vigyazni ra.

well, szimbolumok, szimbolumok everywhere.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reflectionsfromperdita.blog.hu/api/trackback/id/tr8111357804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása