HTML

... we get the whole spectrum in every Bubble.

Friss topikok

  • perdita karkoschka: két(három)szereplős szappanoperám apró kis szeletéből hullajtok morzsákat a kedves olvasóság számá... (2014.03.02. 05:18)
  • perdita karkoschka: @mallory knox: ferenc egy turista, akivel találkoztam a minap. legalább kicsit beszélhettem... (2014.01.30. 16:50)
  • bakatorro: :))) e má döFi! (2013.11.16. 12:29)
  • perdita karkoschka: jaj, látom állítani kellene a komment betűszínén is... - majd. a lájk nekem annyi, hogy értékelem... (2013.10.10. 16:30)
  • mallory knox: "Ne haragudjon uram, de ez a tegeződést nem igazán értem, ugyanis nem emlékszem, hogy együtt homok... (2013.10.09. 12:56)

.

full ures az eletem es tokeletesen motivalatlan vagyok, fojt es benit minden ilyen foshullam amit a nyakamba kapok es ahelyett hogy harcolnek vagy elfutnek, letorve es benan allok es fulladok alatta.

geciszar erzes szarul lenni olyankor, amikor egyebkent eppen tudom hogy jo passzban lennek.

pl ha most jo lenne akkor epp egy strandon fekudnek elvezve a joidot es nem a kibaszott szobaban azon gondolkodva, hogy most epp egy strandon is fekudhetnek ha nem lenne a kedvem nullara baszva.

 

kosszepen a lofaszt a torkomon lefele.

 

Címkék: p

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reflectionsfromperdita.blog.hu/api/trackback/id/tr6811693213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása