HTML

... we get the whole spectrum in every Bubble.

Friss topikok

  • perdita karkoschka: két(három)szereplős szappanoperám apró kis szeletéből hullajtok morzsákat a kedves olvasóság számá... (2014.03.02. 05:18)
  • perdita karkoschka: @mallory knox: ferenc egy turista, akivel találkoztam a minap. legalább kicsit beszélhettem... (2014.01.30. 16:50)
  • bakatorro: :))) e má döFi! (2013.11.16. 12:29)
  • perdita karkoschka: jaj, látom állítani kellene a komment betűszínén is... - majd. a lájk nekem annyi, hogy értékelem... (2013.10.10. 16:30)
  • mallory knox: "Ne haragudjon uram, de ez a tegeződést nem igazán értem, ugyanis nem emlékszem, hogy együtt homok... (2013.10.09. 12:56)

.

Bar reprezentativnak nem nevezheto, mert mindossze huszonhet ember lathatta, de igy is rengeteget elmond rolunk, hogy amig a szivarvanyos-szivecskes balatoni tajat, es a puhabundas-szivecskes pele apot heten jelentettek nekik tetszetosnek, addig a halalra gazolt nyulra senki nem reagalt tetszessel. Pedig, es itt a lenyeg, a halal pont annyira resze az eletnek - attol raadasul szuletestol fogva elvalaszthatatlan -, mint a szivarvanyok, a hegyek, a felhok, es a cuki kis bundas allatkak. igen, az a nyul is puha volt es bundas, es alig harom oraja elhalt, mert odafele meg nem volt az uton, es a ver is szinte friss a feje korul, es kedvem lett volna lefekudni moge, felvenni az o pozat, es a kezemet a testen pihentetni egy kis ideig, mert megerdemli. Es ha ezt nem is tettem meg, de annyit igen, hogy lehuztam az utrol es az arokba, a magas fu koze fektettem. Hogy ne zavarja az arra jarokat a szivarvanyok, a hegyek, a felhok latvanyaban egy cuki kis bundas, de (valaki figyelmetlensege, es az ember mertektelen birtoklasi es uralasi vagya miatt) halott allatka.

es egy szerintem technikailag-tartalmilag is jol sikerult fenykep

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reflectionsfromperdita.blog.hu/api/trackback/id/tr335558591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mallory knox 2013.10.10. 16:25:31

Én sosem tudom eldönteni, hogy a lájk mit jelent pontosan.

perdita karkoschka 2013.10.10. 16:30:11

jaj, látom állítani kellene a komment betűszínén is... - majd.

a lájk nekem annyi, hogy értékelem a megjelent eseményt/képet/zenét/bármit, nem azért mert cuki, hanem mert van tartalmi mondanivalója, ami elér hozzám, vagy amiben látom a feltöltője személyiségét és életének érdekes mozzanatát kifejeződni. vagyis neház igazán megfogalmazni, de jobbára az egyéniséget értékelem a lájkkal, nem a szépséget.
süti beállítások módosítása