HTML

... we get the whole spectrum in every Bubble.

Friss topikok

  • perdita karkoschka: két(három)szereplős szappanoperám apró kis szeletéből hullajtok morzsákat a kedves olvasóság számá... (2014.03.02. 05:18)
  • perdita karkoschka: @mallory knox: ferenc egy turista, akivel találkoztam a minap. legalább kicsit beszélhettem... (2014.01.30. 16:50)
  • bakatorro: :))) e má döFi! (2013.11.16. 12:29)
  • perdita karkoschka: jaj, látom állítani kellene a komment betűszínén is... - majd. a lájk nekem annyi, hogy értékelem... (2013.10.10. 16:30)
  • mallory knox: "Ne haragudjon uram, de ez a tegeződést nem igazán értem, ugyanis nem emlékszem, hogy együtt homok... (2013.10.09. 12:56)

.

a bogarmester meg letegez, igen ocsem, te sem hinned, hogy elmultam 20, es igen, ez zavar, mert hogy veszel igy komolyan, es ha te nem, akkor en magam hogyan tennem?
 ahh, ez egy kikurt tema.

 apam az osszes szerszamnyelet lecserelte (ez olyan tizenot darab lehet), ket napig szarakodott vele, csiszolt, lenolajozott, amit csak lehet. Ket hete itthagyta a farakast, hogy tegyem rendbe es pucoljam ki. Kellett hozza a gereblye - a masodik huzasnal kitort tobol a nyele, ugy latszik ez eppen kimaradt. Ma a hasitofejszet vettem a kezembe, fel akartam hasogatni azt a par tuskot, ami epen maradt a farakasbol. mit mondjak, a masodik karikanal bentszakadt a fejsze feje a tuskoban, a nyel meg a kezemben..

nagymamakepzo deluxe a hely szelleme

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reflectionsfromperdita.blog.hu/api/trackback/id/tr135555245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mallory knox 2013.10.09. 12:56:06

"Ne haragudjon uram, de ez a tegeződést nem igazán értem, ugyanis nem emlékszem, hogy együtt homokoztunk volna..."
süti beállítások módosítása