HTML

... we get the whole spectrum in every Bubble.

Friss topikok

  • perdita karkoschka: két(három)szereplős szappanoperám apró kis szeletéből hullajtok morzsákat a kedves olvasóság számá... (2014.03.02. 05:18)
  • perdita karkoschka: @mallory knox: ferenc egy turista, akivel találkoztam a minap. legalább kicsit beszélhettem... (2014.01.30. 16:50)
  • bakatorro: :))) e má döFi! (2013.11.16. 12:29)
  • perdita karkoschka: jaj, látom állítani kellene a komment betűszínén is... - majd. a lájk nekem annyi, hogy értékelem... (2013.10.10. 16:30)
  • mallory knox: "Ne haragudjon uram, de ez a tegeződést nem igazán értem, ugyanis nem emlékszem, hogy együtt homok... (2013.10.09. 12:56)

.

kísértetiesen emlékeztet kétezernyolc decemberére.

valamint isten nem bottal ver, de akkor se kívánd más szamarának a halálát, mert lehet, hogy a tied döglik meg, és akkor nekem is szomorúnak kellene lennem és aggódnom, mert jaj, ováriCISZTA, persze hogy nekem van-e bajom, azt a halál sem szarja le, sőt, lehetőleg ne hisztizzek, ne vágjak pofákat, ne legyenek igényeim, ne is szóljak, és akkor azt nem is említem már, hogy mekkora gerinc kell ahhoz, hogy több embernek is folyamatosan hazudjuk az arcába, miközben ostobának nézzük őket és az orruk előtt csináljuk mindezt.
mostanra már a legkisebb billentyűkattanásra is befeszül az összes inam.

a legjobb helyen vagyok, itt aztán tényleg senki sem boldog

let's join our fast-growing team!

Címkék: 4evAlone bad carma irony as fuck

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reflectionsfromperdita.blog.hu/api/trackback/id/tr245760040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása