HTML

... we get the whole spectrum in every Bubble.

Friss topikok

  • perdita karkoschka: két(három)szereplős szappanoperám apró kis szeletéből hullajtok morzsákat a kedves olvasóság számá... (2014.03.02. 05:18)
  • perdita karkoschka: @mallory knox: ferenc egy turista, akivel találkoztam a minap. legalább kicsit beszélhettem... (2014.01.30. 16:50)
  • bakatorro: :))) e má döFi! (2013.11.16. 12:29)
  • perdita karkoschka: jaj, látom állítani kellene a komment betűszínén is... - majd. a lájk nekem annyi, hogy értékelem... (2013.10.10. 16:30)
  • mallory knox: "Ne haragudjon uram, de ez a tegeződést nem igazán értem, ugyanis nem emlékszem, hogy együtt homok... (2013.10.09. 12:56)

.

ezt az érzést kurvára ismerem én is. a 'meditáció' kellős közepén óriási kényszert érezni arra, hogy bőgve felálljak és hagyjam a picsába az egészet, mert az instruktor éppen a boldogságról, meg virágos rétekről beszél, és hogy ez mennyire boldog pillanat, meg hogy éljük át, és töltődjünk fel vele, miközben az én életem darabokban, mit darabokban, sivatagnyi homokszemekben, odabent még csak nem is üresség, hanem düh, harag, félelem, kétségbeesés dolgozik, és emiatt az érzés miatt már gyűlölet is, nem csak a saját, hanem a többiek irányába is. és rájöttem, hogy hatalmas koncentrációt és akaraterőt igényel túlleni ezeken, feldolgozni, és megpróbálni a legszarabból is kivenni azt, ami építő jellegű lehet számomra. nem mondom, hogy sikerült, de néha már van olyan, amikor kellemes érzéssel tölt el egy-egy helyzet.
ugyanaz a látvány.
vajon hatvanévesen is itt fogok ülni és a kútra bámulni?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reflectionsfromperdita.blog.hu/api/trackback/id/tr275488949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása