HTML

... we get the whole spectrum in every Bubble.

Friss topikok

  • perdita karkoschka: két(három)szereplős szappanoperám apró kis szeletéből hullajtok morzsákat a kedves olvasóság számá... (2014.03.02. 05:18)
  • perdita karkoschka: @mallory knox: ferenc egy turista, akivel találkoztam a minap. legalább kicsit beszélhettem... (2014.01.30. 16:50)
  • bakatorro: :))) e má döFi! (2013.11.16. 12:29)
  • perdita karkoschka: jaj, látom állítani kellene a komment betűszínén is... - majd. a lájk nekem annyi, hogy értékelem... (2013.10.10. 16:30)
  • mallory knox: "Ne haragudjon uram, de ez a tegeződést nem igazán értem, ugyanis nem emlékszem, hogy együtt homok... (2013.10.09. 12:56)

.

ó hogy véres fasszal bassza szájba, először le sem esett hogy miért feszül be a légkör, aztán három másodperc múlva elvesztettem a kapcsolatot a külvilággal és próbáltam a kézremegést legalább addig megállítani, amíg átadom a kurva sztiropohárban a bort és a teát, elveszem a pénzt és visszaadom a visszajárót, még szerencse hogy böcsi éppen bent állt és nem egyedül voltam, aztán beállt szembe az asztalhoz és nézett és folyamatosan nézett és én meg kurvára próbáltam magam tartani de csak az pörgött akaratlanul a fejemben, miközben számoltam és mértem, hogy ez az arc milyen közel volt a faszhoz és ez a száj meddig húzta be.

faszoooooooom!! faszom, faszom

persze ha viszonyítani kell, akkor közel sem volt annyira kellemetlen, mint kétezertizenkettőben hajnali háromkor belefutni bonoboba a volton.

meh.

Címkék: sp sj

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reflectionsfromperdita.blog.hu/api/trackback/id/tr228168390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása