HTML

... we get the whole spectrum in every Bubble.

Friss topikok

  • perdita karkoschka: két(három)szereplős szappanoperám apró kis szeletéből hullajtok morzsákat a kedves olvasóság számá... (2014.03.02. 05:18)
  • perdita karkoschka: @mallory knox: ferenc egy turista, akivel találkoztam a minap. legalább kicsit beszélhettem... (2014.01.30. 16:50)
  • bakatorro: :))) e má döFi! (2013.11.16. 12:29)
  • perdita karkoschka: jaj, látom állítani kellene a komment betűszínén is... - majd. a lájk nekem annyi, hogy értékelem... (2013.10.10. 16:30)
  • mallory knox: "Ne haragudjon uram, de ez a tegeződést nem igazán értem, ugyanis nem emlékszem, hogy együtt homok... (2013.10.09. 12:56)

.

valami elmebeteg allat, aki mindenkit megolt kegyetlenul es mintha meszaros lett volna, aztan utolert engem is es tudtam, hogy nincs hova menekulnom, akkor imadkoztam (hah), ami semmin nem valtoztatott mert megtalalt az ember es kes volt nala es akkor atfutott rajtam hogy 'na ennyit az imakrol meg egyeb faszsagokrol' es a kezemmel probaltam haritani a penget de persze hiaba, jobbrol szaladt be a nyakamon es azon kivul az egyszerre hideg es forro, leirhatatlanul fajdalmas, de csak pillanatokig tarto erzesen kivul nem volt mas, meg almomban probaltam sikitani es sem ott, sem rogton azutan, hogy meghaltam es erre felebredtem, nem sikerult.

egy oranyi werenlet utani visszaalvaskor pedig az a fasz.

 

Címkék: dream

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reflectionsfromperdita.blog.hu/api/trackback/id/tr127440690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása