HTML

... we get the whole spectrum in every Bubble.

Friss topikok

  • perdita karkoschka: két(három)szereplős szappanoperám apró kis szeletéből hullajtok morzsákat a kedves olvasóság számá... (2014.03.02. 05:18)
  • perdita karkoschka: @mallory knox: ferenc egy turista, akivel találkoztam a minap. legalább kicsit beszélhettem... (2014.01.30. 16:50)
  • bakatorro: :))) e má döFi! (2013.11.16. 12:29)
  • perdita karkoschka: jaj, látom állítani kellene a komment betűszínén is... - majd. a lájk nekem annyi, hogy értékelem... (2013.10.10. 16:30)
  • mallory knox: "Ne haragudjon uram, de ez a tegeződést nem igazán értem, ugyanis nem emlékszem, hogy együtt homok... (2013.10.09. 12:56)

.

oke azt almodtam hogy ketpeteju ikrekkel vagyok terhes es arra probalok rajonni hogy a harom lehetseges emberbol melyik lehet az apjuk es hogy hogyan talaljam a tenyt anelkul hogy barkinek maradando serulest okoznek vele... tricky shit. ezek utan kivancsian varom ma ejjel mivel ajandekoz meg az agyam.

cserebe gecimassziv fejfajasom volt egesz nap, mar azzal keltem, keso delutanra csucsosodott ki, az eletemet egy piros panadol mentette meg.

hat mitnemondjak jol nem vagyok az biztos.

peldaul azok a szurkessarga csupasz kemeny sziklak a zoldeskekbe hajlo eg komplementerrel.

 

Címkék: dream wtf whatever fuck memories

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reflectionsfromperdita.blog.hu/api/trackback/id/tr57399048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása