HTML

... we get the whole spectrum in every Bubble.

Friss topikok

  • perdita karkoschka: két(három)szereplős szappanoperám apró kis szeletéből hullajtok morzsákat a kedves olvasóság számá... (2014.03.02. 05:18)
  • perdita karkoschka: @mallory knox: ferenc egy turista, akivel találkoztam a minap. legalább kicsit beszélhettem... (2014.01.30. 16:50)
  • bakatorro: :))) e má döFi! (2013.11.16. 12:29)
  • perdita karkoschka: jaj, látom állítani kellene a komment betűszínén is... - majd. a lájk nekem annyi, hogy értékelem... (2013.10.10. 16:30)
  • mallory knox: "Ne haragudjon uram, de ez a tegeződést nem igazán értem, ugyanis nem emlékszem, hogy együtt homok... (2013.10.09. 12:56)

.

amúgy
tökre szívesen öltöznék így (a szettyó nyolcvanasévek-pulóvert és a ridikült leszámítva, az előbbit karcsúsított ingre és/vagy kiszakóra cserélve, éljenek a kilencvenesévek), de egyrészt HOVA, másrészt meg az én bokám sokkal vastagabb, a lábfejem sokkal szélesebb, és a lábaim úgy általában feleilyen hosszúak (nembeszélve arról, hogy a magassarkú a nők ellen elkövetett legnagyobb bűnök egyike)... én valószínűleg úgy néznék ki, mint marika horvátzsidányból, aki az évtizedek alatt összegyűjtött, még viszonylag hordható állapotban lévő cuccait mindenféle válogatás nélkül, csak az állapotukra való tekintettel veszi fel egymáshoz.
eklektikus lenne, na.
pedig szép az a cipő... (a lábfejeim pedig hangosan sírnának benne...)

Címkék: nevermind irony as fuck

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reflectionsfromperdita.blog.hu/api/trackback/id/tr707149395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása