HTML

... we get the whole spectrum in every Bubble.

Friss topikok

  • perdita karkoschka: két(három)szereplős szappanoperám apró kis szeletéből hullajtok morzsákat a kedves olvasóság számá... (2014.03.02. 05:18)
  • perdita karkoschka: @mallory knox: ferenc egy turista, akivel találkoztam a minap. legalább kicsit beszélhettem... (2014.01.30. 16:50)
  • bakatorro: :))) e má döFi! (2013.11.16. 12:29)
  • perdita karkoschka: jaj, látom állítani kellene a komment betűszínén is... - majd. a lájk nekem annyi, hogy értékelem... (2013.10.10. 16:30)
  • mallory knox: "Ne haragudjon uram, de ez a tegeződést nem igazán értem, ugyanis nem emlékszem, hogy együtt homok... (2013.10.09. 12:56)

.

én szerintem ma már most csak le akarok feküdni és aludni.
retek blogponthu eltüntette ismét az istenes eszmefuttatásomat, a tegnapit meg fel sem rakta, és egyébként is majdnem meghaltunk ma valami baromállat miatt, és ugyebár azon is nekem kell pörögnöm, hogy missz prinszessz hirtelen érdeklődést mutat (ami kurvára nem meglepő, de vérlázító, mert mindannyian tudjuk mi áll a dolog mögött, ráadásul más farkán hátán lovagolva) az iránt, ami iránt én is (as usual), annyi különbséggel, hogy én azért, mert jó, ő meg azért, mert sosem bírta elviselni, hogy

és különbenis, hogy A FASZOM.

Címkék: seggfej whatever domestic issues vol. infinite

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reflectionsfromperdita.blog.hu/api/trackback/id/tr296898141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása