HTML

... we get the whole spectrum in every Bubble.

Friss topikok

  • perdita karkoschka: két(három)szereplős szappanoperám apró kis szeletéből hullajtok morzsákat a kedves olvasóság számá... (2014.03.02. 05:18)
  • perdita karkoschka: @mallory knox: ferenc egy turista, akivel találkoztam a minap. legalább kicsit beszélhettem... (2014.01.30. 16:50)
  • bakatorro: :))) e má döFi! (2013.11.16. 12:29)
  • perdita karkoschka: jaj, látom állítani kellene a komment betűszínén is... - majd. a lájk nekem annyi, hogy értékelem... (2013.10.10. 16:30)
  • mallory knox: "Ne haragudjon uram, de ez a tegeződést nem igazán értem, ugyanis nem emlékszem, hogy együtt homok... (2013.10.09. 12:56)

.

amikor megláttam, hogy apám írt nekem egy emailt, egy napig nem is mertem megnyitni. nem azért, hogy bármi olyan lenne benne - gondoltam talán csak azt kérdezi, hova tettem a györökkulcsot, vagy mit mondott robi a bogármester amikor beszéltem vele -, hanem a tény maga, nem fért a képbe - apám.nekem.levelet.?! merthogy a tárgy így szólt: 'levél az utazónak'. még sms-t sem kaptam tőle soha, nembeszélve arról, hogy sosem hívott fel csak úgy azért, hogy megkérdezze, hogy van a .lánya. ... tulajdonképpen eléltünk egymás mellett harminckét évig. erre jön egy levél, abban a pillanatban, hogy végre 5000km-re kerülünk egymástól.

levert a hideg, amikor elolvastam (nem akarom bemásolni, elnézést).
és aztán a bennem végigfutó gondolatok és lehetséges magyarázatok, sorban:
- lehet, hogy mégiscsak szeret
- lelkiismeretfurdalása van, mert a hugomat mindig is jobban
- alig várta, hogy végre lelépjek
- rájött, hogy nem lesz ott senki, akit ugráltasson, amikor már majd ennél is infantilisebb lesz
- halálos beteg, és utolsó utáni kétéségbeesésében elkezdte menteni a menthetőt.

ezek szerint nemcsak ő nem jó apa, hanem én sem vagyok jó lánya.

Címkék: domestic issues vol. infinite

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reflectionsfromperdita.blog.hu/api/trackback/id/tr195632769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása